Thursday, August 2, 2012

Rönnskär div6





I sommar har jag jobbat med ett litet bildreportage om min gamla fotbollsklubb. Ikväll var jag där för fjärde gången och fotade. Nu när jag tittar igenom stjärnmarkerat material från de olika gångerna så känns det både bra och dåligt.
Bra för att det finns närhet i många bilder. De är väldigt obrydda om mig och vad jag gör, vilket inte är så konstigt med tanke på att jag spelat där, men väldigt skönt.
Dåligt för att jag saknar något, och jag vet inte riktigt vad. Tror att det är variation. Samma färger i typ alla bilder pga lagets färger och grönt gräs. Dessutom har det varit strålande sol varenda gång. Och jag har inget riktigt decisive moment än heller.

Ska gå igenom materialet några gånger och tänka igenom vad som är historien i det här.

No comments:

Real Time Web Analytics