Monday, December 1, 2014

Resa till Luleå

Har varit uppe i Norrbotten i några dagar. Pite, Luleå och Boden. Åkte upp för att hälsa på släkt och vänner, men när jag "ändå hade vägarna förbi" bokade jag in några porträttfotograferingar till ett musikprojekt jag blivit lite involverad i. Utan att låta för hemlighetsfull och dryg så vet jag inte hur mycket jag kan berätta eller visa av det, så jag sparar det till framtiden istället.

Det var otroligt fint att träffa de nära och kära och uppiggande med en liten miniresa. Även om det mestadels var mörkt och dimmigt.


Fascinerades över den tjocka dimman och hur mörkret sänkte sig redan klockan två på eftermiddagen.

Sov på golvet hos min kusin Hanna, som började sina kommande år av universitetsstudier samma år som jag avslutade mina.

No comments:

Real Time Web Analytics